dissabte, d’agost 26, 2006

Holidays end

Porto unes dues setmanes de vacances que s'acaben diumenge. Després vindrà un merder de cal déu amb l'exàmen de la pompeu, la beca del copca i la de icex. Aquestes vacances he aprofitat per arreglar el router (dammit!), estudiar dret fiscal, fer coses per casa, menjar com un porc, baixarme pelis i jocs per l'emule (uf la de capitols de musculman que hi ha) i fundir la play :p

Havia de fer fotos als recents incendis de la zona pero m'ha fet pal. També m'en he adonat que tinc quatre cables iguals, de diferents aparatos pero que serveixen pel mateix, son quatre cables que van del usb al port de serie del bicho, i son el del movil, el de la camera de fotos vella, el de la camera de fotos nova i el de la psp. I de la psp en tinc tres iguals, jo comprant per tenir-ne a bcn i a casa... i ara porto la motxilla plena de cables per res ¬¬

Ara que tenia temps de mirar la tele resulta que tots foten vacances i posen pelis barates, reposicions i programes "estiuencs" que és com dir "baratets". El canal que més miro es tv3 i entre gales de cantamania (que qui s'ho curra son els que surten a cantar, la resta, dos presentadors, un entarimat móbil i un escenari als lavabos del Sant Jordi. Després el programa insofrible de les nits en directe que total envien quatre pavos de festa mentre la presentadora esta alla en un racó del plató com si fos el super3, aixo si molt ben arreglat. Insofrible pel pesat del Xescu que em posa dels nervis amb tant moviment de braços, no sé si voluntari o no, pero descaradament exagerat i em fa canviar de canal cada vegada que surt. La resta no està mal, el Xavi Franquesa que ja sortia per localia s'atreveix amb tot i un altre paio es fica a les cases de la gent, que una cosa es que ho faci el Santi Millán i una altra el paio aquest que l'altre dia entra en una casa i hi havia un paio en calçotets tirat al sofà. Lleig i violent home, veure aquell paio corrent a posar-se algo. En fi espero que torni la programació habitual.

Aviam si de tornada a bcn torno a agafar el ritme que prou em convè, que a casa m'apalanco i paso l'estona mirant la QDB.