divendres, de març 10, 2006

Amsterdam Experience Day 2

Lo primer que vaig fer va ser fer el llit amb cara i ulls. Després d'esmorzar coses rares com galetes i pa de pessic moreno el Fausto es troba un mapa per allá que ens va salvar la vida i va enviar al fons de la bossa la guia d'Amsterdam. A la sala decidim anar a visitar el Rijksmuseum perque no es digui que hem vingut només a fumar porros. Un fotimer de xinos a l'alberg, pertot arreu, a la nostra habitació, pels pasillos, al bar... o eren molts o donaven més voltes que Willy Fog. Sortim cap al museu seguint al profeta. Bones xaies per carrer. Un fred de collons també. Segon àpat a un italià. Després em preguntaràn a casa com m'entenia amb els locals i els diré que en italià. I fliparan. Un altre cop vint euros per cap. De moment tot són bones cares.

Per la tarda el que es va fer habitual. Coffeeshop a fer ne un parell, després al bar de l'alberg per esperar la happy hour, sopar i un altre cop al coffeeshop. Però aquell dia les coses es van liar. Al primer coffeeshop ens varen fotre una santa clatellada per la maria, super compactada, amb llavors i res de l'altre món. Si ho sabem portem més pasta perquè el que et donen per 15€ és bastant normalet. Amb aixó dos dels integrants s'en van anar a fer la migdiada (que tenia collons fer migdiada a Holanda) i de mentre els tres que quedàvem per matar el temps fins a l'hora de sopar anàvem fent rondes de birres a l'alberg. Amb la tonteria en varem fer cinc de les grans (devien ser de mig litre) i una de les petites que regalaven amb un ticket. De mentre observavem lo bona que estava la cambrera, amb aquelles rastes tenia una pinta de pedazo.... total que varem anar a sopar com sempre i després tornem al coffeeshop, aquest cop en un de bo que obria fins a les tres. Estem allá fins que tanquen i sortim super colocats, entre les birres i els cigarrets que fan riure.

Llavors recordo entrar a l'edifici, pujar les escales i entrar a l'habitació. No recordo si em vaig dutxar, com i a on em vaig canviar, com em vaig posar bé el pijama i com em vaig enfilar a la llitera tenint en compte que estava a les fosques.

Technorati tags: , ,