dimarts, de març 07, 2006

Amsterdam Experience Day 1

M'aixeco una hora més tard de l'habitual. No cal pasar-se, només amb una hora més la vida es veu d'un color diferent. Esmorzo a lo senyor amb dues napolitanes i mirant la tele, cosa que no faig des de que feia vacances a l'estiu. Podria haver anat a la feina pero la preparació de la maleta em porta temps. Massa. Però així em quedo més tranquil, que no del tot. Em vesteixo en plan casual, és a dir sense camises ni polles en vinagre i pujo Carlos III cap a L'Illa en busca d'unes xancletes. L'única cosa en què no havia pensat, portar unes xancletes per a la dutxa.

Aixó de no treballar en un dia feiner relaxa un ou. Entro al Decatlhon, meca dels esportistes domingueros. Busco la secció platja o bany o algo d'aigua. Vaja en una part del pasillo hi ha platja i a l'altre muntanya. ho tenen ben muntat. Trobo les més barates a 4€. A la saca.

Després torno Diagonal amunt a buscar unes bambes Snipe del English Cut que havia vist al de Plaça Catalunya i que curiosament, al de Diagonal no hi eren. A la merda. Torno a casa a tancar la maleta i anar per dinar.

Havia quedat amb el Fausto a les quatre menys quart a Sants, així tindríem temps de sobres per arribar a l'aeroport i facturar. Pujem a l'autobús i arribem una mitja hora més tard davant de la terminal B. Truco als meus contactes. Ens esperaven a la cafeteria. Presentacions i facturem, acte seguit decidim fer la primera birra. Dubtes i nervis sobre el viatge inminent. Sobretot cachondeo. Sort de l'enrenou de la terminal perquè erem de llarg els més sorollosos del Pans.

Pujem cap a la porta d'embarque mentre pito a l'arc de seguretat. El cinturó. Té collons que hagi d'anar sense per la parida de l'arc. Ve la tia i em pasa una espècie d'aspiradora de pelusa que pita quan em pasa per sobre l'ombligo. "Es el cinturón" em diu la paia. No cardis, em pensava que era l'allargador de penis. ¬¬U

Primera clatellada. Guia x anar per Amsterdam. 11€ per un munt de paper que al final no va servir de gaire res perquè el destí ens va obsequiar amb un mapa que vam trobar perdut per l'hostal. En fi coses que passen.

Arriba l'hora d'embarcar i pujem a l'avió. No s'emplena o sigui k em puc tirar el seient enrere. Explicacions per si les coses es posen lletjes que s'obliden en dos minuts i cap amunt. Molt suau. Mentre volem veig una posta de sol preciosa, llástima de no poder fer fotos.

Arribem ja de fosc a Schiphol. Veiem que está fotent una nevada potent. Pos vale.

Al cap de mitja hora arribem a l'estació de tren, després de pasar per no se quants passadissos i buscar desesperadament cobertura. Primer obstacle: aconseguir un bitllet de tren cap a amsterdam Central. Per sort hi ha unes máquines espcialment dedicades. La putada és que no entenem res. Al cap d'uns minuts en Iavor es despenja amb la solució. Marcar tots els butons. Sí a todo. I llestos. Baixem just al moment en què hi ha un tren a l'andana. Pujem i llestos.

Demá contino amb el primer dia.


Technorati tags: , ,