dimarts, de desembre 20, 2005

Just in case 5º capítol

Mentre m'apropava a la parada de Maria Cristina només podia pensar en que aquella paia fos allà. No podia pensar en res més, ni en els tractes, ni la pasta que en podríem treure ni tan sols en la copulació que tant desitjava. A primer cop d'ull hi vaig veure gent. Potser no estava tot perdut.

Vaig parar el cotxe sobre la vorera i vaig mirar de trobar-la però abans que m'en adonès algú va picar al vidre. Vaig baixar del cotxe i la vaig veure. Allà, a l'altre banda del cotxe, amb dues persones més. Dues dones. Totes amb cara de fred. Una feia pinta de ser la mare, per la pinta maruja més que re. I l'altre devia tenir la mateixa edat que la morenassa, però era rubia de bote i feia cara de pocs amics.

Abans de que elles diguessin qualsevol cosa vaig presentar-me.

- Buenas noches, aquí tienen mi tarjeta. Soy productor de cine y me interesaría ofrecerle una oportunidad a su hija.

Ella es va oferir de seguida a presentar aquella troupe.

- Ahora que lo pienso no nos habíamos presentado. Me llamo Jessica y ella es mi mejor amiga Camy y mi madre Maria Jesús.

Y su acordeón vaig pensar.

-Ay perdone pero por lo que me había contado su hija pensaba que era un violador o cualquier cosa de esas que corren por aquí sabe?

- No se preocupe señora, ya le dije a su hija que quería era un negocio, no una puta. He quedado con ella a esta hora porque estoy bastante atareado y sólo me quedaba un hueco hoy en esta hora. Ya ve que hasta he llegado tarde a la cita.

(menteixo de puta mare)
(cara de perplexitat de la Jessica, per cert nom que li escau, i si fa el que vull que faci, més)

- Y qué tiene que hacer mi hija?

(básicament despilotarse i anar fent posturetes, però no li puc dir això)

- Pues es sólo una prueba de cámara y cuatro fotos, para tenerla en nuestros archivos y hacerle un book. Después nos reunimos con el director y guionistas para escoger a los protagonistas y dar los papeles.

- Qué guay tía te hará un book- diu la amiga que ja no m'en recordo del nom.

( l'excusa del book no falla mai, totes les ties en volen un per poder fardar)

- Es que mi hija no ha estudiado para eso.

(ni per alló tampoc i segurament ni ha estudiat, el que cal és habilitat i la seva filla en fa tota la pinta d' anar sobrada)

- No importa señora, la que tiene talento lo tiene desde que se nace. La formación se puede tener cuando uno quiera.

(continuo pensant que menteixo de puta mare)

- Bueno si usted lo dice... y cuándo se hará esta prueba?

(aquesta frase es mereix un anàlisi profund, qui més ho ha dit, si estic sol? no s'ho creu? vol una ratificació de Benet XVI?)

- Ahora mismo si a su hija le va bien.

(com la nena es tregui algo de roba la mato)

-Y dónde se va a hacer?

(encara resultarà que té un tros de mare)

- En mi estudio, a estas horas el plató ya está cerrado y los técnicos tienen que descansar también.

(al igual tenim platós)

- Pues venimos nosotras también.

(la hostia si es que es veia venir. l'amiga vale, ara el pedrusco de la mare aviam com me la trec de sobre...)

- Mmm es que mi coche es biplaza.

cara d'indiferència, com si sentissin ploure.

- Vaya que caben dos personas sólo. Atrás es muy pequeño.

(és lo que té el 350z)
(ara ho han entès)

- Bueno yo me voy a casa y ya está -l'amiga se m'escapa.

-Seguro que no cabemos todas? - insisteix la mare.

- Inténtelo

....

Aquells minuts varen ser el més patétic que havia vist des de que a l'Edu no se li va aixecar amb aquella mulata de Rio.

Una maruja de metro i mig per dos i una tia alta com jo entrant a les plaçes posteriors del 350z. Jo flipant i a la Jessica se li queia la cara de vergonya.

...

- Venga mamá déjalo y vete para casa, no ves que parece un tío serio. - ara m'agrades, enviala cap a casa.

- Eso parece pero no me fío. Y si cuando me voy aprovecha y...

- Para eso está Camy que hace full contact, seremos dos contra él...

(jo sí que us faré un bon full contact)

- Venga que cerrarán el metro. Ya tengo el móvil por si pasa algo.

(només falta que li donguis dos petons de comiat)

- Bueno bueno ya me voy. Camy vigila a mi hija por favor...

(senyora quina esceneta, que no les penso degollar... potser ho fa perquè la fitxi a ella com actriu?? eks)

- Dejcuide señora - fa un posat de dura que no em convenç, la típica marimacho de l'escola, però més em val anar amb peus de plom si no vull que s'escapi la reina... paciència...

Technorati tags: , ,