dimarts, d’agost 01, 2006

El router que li agradava viatjar

Fa dues setmanes vaig encarregar un router inalámbric a Telefonica. Vaig pensar que era el mes cómode, m'ho envien per correu i pago amb la factura de teléfon. A més m'assegurava que venia completet i seria fàcil d'instalar. Aixó ho vaig encarregar el dilluns 17.

Pasen un parell de dies i dijous em truquen d'una empresa subcontractada per Telefonica que m'avisa que demà rebré el router. Vale endavant, total em deixaràn una nota a la bústia i ho pasaré a buscar l'endemà, com van fer amb el kit usb que tinc ara.

Arribo divendres a casa i no hi ha cap avís ni res. Molt raro penso, si em va dir que ho rebria avui. Començo a sospitar que potser no ho envien per correu ordinari sino que ho fan per missatger o ho entreguen en mà.

Dilluns em truquen un altre cop que tenen un router per enviar-me, i que sí que l'envïn que la direcció está bé. Merda quan penjo penso que millor canviar l'adreça i que ho envïn a l'empresa on treballa el meu pare, que a casa no hi ha ningú i em tornaran a trucar.

Ho comento amb el meu pare, li donc el telèfon de l'empresa aquesta (que per sort no sortia número privado, cosa que odio) i després em truca i em diu que ja ho ha arreglat amb la noia, li ha donat la direcció i el número d'expedició i tot. Diu que l'endemá el rebria.
Per sorpresa meva em truca el transportista ¿? crec que era DHL, dient que tenia un paquet per entregar-me , a l'adreça de casa meva! li dic que no, que avui havíem trucat a l'empresa de telefonica que crec que es diu Celeris per canviar l'adreça ja que en aquella no hi havia ningú fins al vespre. El transportista diu que no li han comunicat res i que segurament quan torni a la central li donaran la nova adreça. Començo a preocupar-me. Aixó era el dimecres 26 de juliol.

L'endemá em tornen a trucar de Celeris, que si he rebutjat el router (WTF!) li dic que no, que només s'havia de canviar l'adreça d'entrega perquè en l'anterior no hi ha ningú durant el dia. Li torno a donar l'adreça i em diu que vale que l'endemá al matí ho rebré.

L'endemá al matí la cosa es va liar de manera que ja no entenc res a hores d'ara.
Truco al meu pare per si ha rebut res, em diu que ha passat per allá un fotimer de missatgers i cap de dhl portant un paquet de telefonica. Li dic que truqui a Celeris per aviam que passa, que la botiga esta a peu de carretera i te un cartell ben gros.

Quan em torna la trucada em diu que el paquet l'han retornat a Telefonica perque l'havia rebutjat (WTF! doble) i em diu que els hi ha fotut bronca als de Celeris, els donem la direcció dues vegades, no apareix ningú i el paquet s'en torna mágicament cap a casa! Flipo, en cap cas els hem confirmat que el rebutjávem! veig que la coordinació i la subcontractació son dos coses oposades per telefonica. El dubte ara es qué collons pasava amb el router, si la comanda quedava anulada o si em cobrarien algo o què. L'argument de Celeris per tornar el paquet era que no ens havien pogut contactar ¿?, quan estavem parlant casi cada dia. POtser que es comprin un gps.

El dubte s'aclareix quan em truca el transportista un altre cop per dir-me perquè he rebutjat el paquet, que el té allá i li surt rebutjat (WTF! triple) li dic que alucino, que no ho he rebutjat perque el meu pare està tot el sant dia a la botiga i tots els paquets els recepciona ell. Verifico la direcció. Li dic que sisplau que l'envï que l'adreça es la bona. Em diu que li fotrá una pegatina de nosequé a sobre i ho posará per enviar i dilluns ho tindré (era divendres tarda).

Tot seguit truco el meu pare i li explico el cas. Ara ja erem dos alucinant cogombrets. Allà havien vingut tots els missatgers coneguts i cap portant res de telefonica, ni cap de DHL, que també treballaven amb aquests transportistes i ja es coneixien. Li dic que el paquet encara el tenien els de dhl i havia parlat amb un paio i em va dir que dilluns ho tindria allà.

Va pasar el cap de setmana i el dilluns 31 ja em temia el pitjor. Va pasar el matí i res, cap missatger. Cap a les deu la trucada fatídica de Celeris. Que divendres van anar a entregar el paquet i el van rebutjar. Li pregunto l'hora, quatre i mitja. Ni de conya, a aquelles hores tothom está a la botiga i el meu pare també. Li dic que vull que l'envïi allá, que la direcció existeix, que hi ha gent a dins i que el meu pare hi treballa, que si vol li dic que tregui una pancarta o algo perque es vegi millor. és un poble petit i tothom sap on és l'empresa o sigui que tampoc es molt difícil. Doncs es veu que es molt difícil per alguns. La tia ja està asquejada li noto pel to de veu que deu pensar "un altre cop aquest puto paquet", mentre jo em desespero, no perquè el necessiti, sino per lo xorra que resulta la situació. Si em van enviar per correu un joc de ps2 des de Hong Kong a Figueres no poden enviar un router de Madrid a La jonquera?

L'endemà, o sigui avui, li he donat al meu pare el teléfon des d'on em trucava el transportista perquè encara no havia rebut res i s'encarregaria de tornar a trucar a celeris i a la seva punyetera mare aviam si es coordinaven d'una vegada, que quan no truca celeris truca el transportista i es lien solets.

A hores d'ara, després de vuit dies feiners des de la primera trucada de celeris, encara no he rebut el router.

Actualització 14.05: I ni el rebré. Celeris confirma que l'ha tornat a Telefonica perque no ens ha pogut contactar (WTF x4). Per contra he rebut la targeta wifi pcmcia que vaig comprar cinc minuts després del router (WTF x5).

I per cert, per si algú no ho sap, WTF son les sigles de What The Fuck. XD

Actualització 3 oct 06: I per si fos poc, a la factura de telefornica que m'ha arribat hi apareix aquest router fantasma que vaig demanar i no va arribar, menys a la factura es clar, que aquí sempre hi arriba. Apa a reclamar toca!


Technorati tags: , , ,