dimarts, de febrer 21, 2006

Cachondeo

Estic indignat. Ja m'he trobat dues vegades amb la recollida de firmes del PP la última a Rambla Catalunya (anava en segones de posarse allà?) amb el morenazo Zaplana luciendo davant de les cámeres. La rambla ocupada per un munt de gent congregada al voltant del panfleto aquell que comentaven entre ells més que no anar a firmar i escoltar lo que deia el Míster. Em sorprèn que facin acusacions falses. Normalment no em molesta parlar castellà si el meu interlocutor em respon en castellà i a vegades em dirigeixo directament en castellá. Coses que s'agafen per aquí Barcelona.

Però ara ja en tinc prou. Iaies enfundades en el seu abric de pell parlant castellá (quan normalment asocio el castellá amb inmigrants obrers com els meus avis), clases en castellá a la uni, gent de la uni parlant en castellá, diaris en castellá, en fi en podria dir més. I encara venen a dir que el castellá està perseguit com va ser el català durant el franquisme? es la estupidesa més gran que he sentit (bé i la que el rei va dir que el castellà no havia estat mai una llengua imposada). De veritat confien en arrancar algun vot de Catalunya?

Malauradament encara existeixen en aquest país moltes persones que encara volen reviure temps passats i gent prou ignorant per creure's aquestes patranyes. I igual de trist és la gent que s'encén i cau en les provocacions, donant-los encara més joc.

He arribat a la conclusió que el PP és un partit troll i que com a tot troll que apareix per internet, té el tracte que es mereix. Indiferència absoluta, l'ignoro i aixó és el que hauria de fer la societat catalana, ignorar-los i seguir amb les nostres ideologies i donar una lliçó de saber estar i tranquilitat.

No ens hem de radicalitzar perquè els hi estarem donant la raó. Don't feed the troll.

Technorati tags: ,