dijous, de febrer 16, 2006

3GSM

Alucino. Flipo, volo, em marejo i m'excito amb la celebració del 3GSM World Congress que es celebra a Barcelona aquests dies i que justament acaba avui. Es nota pertot arreu. Cartells publicitaris de móbils en anglès, propaganda a alguns taxis en el sostre rollo USA, anuncis en anglès a la tele del metro i en els autobusos... per no dir la de gent parlant anglès que em trobo pel metro. Ahir tornant de clase un fotimer. Devien acabar de tancar les paradetes i tornaven als hotels, tot de paios trajats i amb la cinta rosa de l'acreditació penjada al coll. Mataria per tenir-ne una. I no exagero. Els preus per entrar-hi van des dels 3800€ el full pass als 600 el pase per visitar l'exposició durant els 4 dies.

Jo ja em conformaria amb un pase per veure les novetats del mercat, però la veritat és que els congressos son realment interessants, amb un fotimer de CEOS i chairmans, com el de Telefonica Moviles, Vodafone, China Mobile, Nokia, Microsoft, MTV networks, O2, Orange, Motorola, HP, LG... en fi tot de galáctics. Llástima que no sigui una exposició oberta al públic i només es dediquin a menjarse les polles mutuament, perquè m'hagués agradat agafar la cámara i fer una mica de reportatge.

Què hi farem.

Technorati tags: ,