dimecres, de novembre 30, 2005

Las omaítas

Seguim amb la paia del pis...

Sé que la paia treballava per una empresa alemanya als afores de Barcelona, suposo que devia ser de vendre potingues porta a porta perquè a la noia se li donava bé el tema i al cap d'unes setmanes em va deixar anar que podríem reciclar les ampolles i tal. Amb una altra intervenció brillant li vaig que vale i me'n vaig anar. Les coses clares, si vols reciclar recicla, a mi què m'expliques.

Molta comunicació no hi havia entre nosaltres, jo encara no estava a la "meva" habitació i tenia cable a l'habitació per lo que no sortia d'allá només per anar al bany i agafar algo per menjar. Em passava les tardes veient anime al canal Buzz (ara el trobo moltísim a faltar).

Durant els primers mesos la cosa va anar així, fins que la tia em va anunciar que vindrien la seva mare i la seva tia a pasar uns dies allà. Muerte súbita. Tenia una setmana per mentalitzar-me. No va ser possible. Vaig arribar un diumenge i ja estaven allà. Las omaítas txeques. Clavades. Idèntiques. Dos morses amb bigoti inclòs al menjador mirant OT. Vaig fer veure que no havia vist res i demà serà un altre dia.

Sí un altre dia efectivament i me les trobo esmorzant a quarts de nou. Impossible recordar el que esmorzaven. Definitivament no era un cafè amb llet i un croissant.

Aquella setmana o el que durés no es va fer gaire pesada, més que res perquè estaven tot el dia fora fent turisme suposo i només la liaven a l'hora de sopar. Crec que la gastronomia txeca no es lo meu. Entre la merda que tenen incrustada les peroles i la merda que cuinaven vaig preferir arribar tard a casa o tancarme a cal i canto fins que les omaítas acabessin de cuinar.

Un bon dia la paia em va oferir un snack típic de la República txeca, de Polonia o d'on fos la paia. Tenia pinta de kinder bueno. Em va dir que les omaítas pensen en tot i n'havien portat com una vintena pels del pis. Quin detall. Llàstima que el seu gust fos entre repugnant i vomitiu.

Technorati tags: ,