dimecres, d’abril 19, 2006

L'avantmatx

La tarda d'ahir va ser especialment dolorosa. Amb la semifinal de la Champions al caure i després de sortir del curro, poques ganes tenia d'anar a classe.

Vaig aguantar com vaig poder i m'esforçava a prendre apunts i concentrar-me, cosa gens fácil en una classe de la pompeu on cada vegada veig noves xaies, algunes que valdria més no haver vist i algunes que no em cansaria de mirar. Entre una cosa i l'altre em va passar el temps força rápid i al sortir vam anar a buscar amb Mr. F un bareto per veure el partit. Més o menys ja el tenia fitxat, a Cal Siscu, una mica més amunt de la uni.

Un bar de tota la vida regentat per xinos :s pro no molt bé. Hi ha una pantalla bastant grosa al fons i es veu de puta mare, a més vem tenir la llet de agafar els dos últims llocs que estaven al davant de tot. Allá si que es respirava ambient de partit (literalment), ple com un ou i la familia de cul per anar servint birres i bocates. Mmm els bocates, tema important, ens va pillar gana i vam demanar un bocata de bacon+formatge i un de llom+formatge i els dos estaven molt bons pel preu. Al cap d'una estona va seguir una hamburguesa molt bona i un bikini normalet, tot regat amb un parell de Moritz que eren ben merescudes per gaudir de l'espectacle. I no tan sols em refereixo a l'espectacle del partit, sino del que hi havia a la sala. Molt guapo però alló no tenia cap tipu de ventilació i entre el calorcito humano i el fum de tabac vaig acabar pitjor que quan vaig de festa.

Tornant cap a casa una cosa que em rebenta. M'espero 9 minuts per un metro i veig que a l'arrancar marca el següent al cap de 2 minuts. Sort que no tenia pressa..

Technorati tags: , ,