divendres, de juny 02, 2006

Puntualitat

Fa poc que TMB ha començat a fotre adhesius (anava a dir pegatinas, que en català seria enganxines, paraula amb certa connotació sexual ja que em recorda al verb xinar)a tort i a dret, a parets, terres i andanes. Pels collons se les haurien de fotre. Molt bombo i platillo de que si posen més trens, que si posen més cámeres, que si a més freqüència, etc. Suposo que deu ser una cosa gradual, però la veritat es que hi ha coses que no entenc. Arribo a una parada de metro pel vespre i el rètol posa que falten deu minuts. Em vaig cabrejar. Si sé que el metro tarda deu minuts no entro a l'estació i començo a caminar fins a una altra parada, però es clar, jo ja he validat el paperet i si surto i agafo una altra línia o la mateixa em torna a validar. Total que una cop entres, et fots.

Una altra cosa que em fot es que sent Barcelona una ciutat gran el metro tanqui a les 12. Aixó fa deu o quinze anys pues vale. A l'hivern pues encara té un pase. Però a l'estiu no cony! a les dotze son com les deu a l'hivern i has de sortir del restaurant cagant llets per agafar el metro.

Amb el Trambaix pasa algo raro també. En teoria hi ha tres trens que puc agafar, el que passa a les 8:35, el que passa a i 37 i el de tres quarts. El de les vuit trenta-cinc raro que l'agafi i normalment agafo el de i trenta-set. Problema, que passa quan li rota. Hi ha molts dies que veig passar el de i trenta-cinc exactament a i trenta-cinc i el de les vuit trenta-set no arriba. Llavors acostuma a passar a tres quarts amb el tren de les 8:45 al darrera. Dilluns vaig estar deu minuts prenent el sol en plena diagonal. I no és el primer cop.

Ja que parlo de trens, comentar que el dia que el ternómetre dels catalunya exprés s'apropi al real invito a cava. O aixó o enviar un mail al servei metereològic de Catalunya per avisar-los que a l'estació de Figueres a les sis i mitja de la tarda segons el termómetre del tren estávem a 39º i a l'arribar a Barcelona passades les vuit encara estàvem a 37º ¬¬U

Un altre tema que em molesta especialment són les putes bicicletes. Però aixó ja en parlaré un altre dia.

PD: He posat una nova enquesta per matar el temps. Què fareu aquest estiu?

Technorati tags: ,