divendres, de març 31, 2006

Amsterdam Experience Day 4

Diumenge. Vaig pasar la nit congelat. La primera nit tenia calor, la segona pues no me'n recordo (XD) i aquesta fred. O algun cabró jugava amb el radiador o allá hi havia un microclima bestial. Ho comento amb Mr. I que em diu que el radiador estava baixat. Fantástic, algú tocant al radiador devia estar cuit i en comptes de desabrigarse o treure's roba pues baixa el radiador i als del fons que els donguin. Siguis qui siguis, gràcies.

Bé el dia abans no vaig esmorzar i m'en vaig penedir o sigui que vaig baixar a fer un mos. un parell de bimbo amb mermelada i margarina (mmm) i algo per beure i llestos. Lo bo del tema es que era una espècie de buffet i que al acabar tenies que baixar la bandeja a netejar a la cuina. re de que vingui algú a servirte, per aixó tens dues cames. Ja de paso dir que la rotació en aquell hostal era bestial. Molta gent nova que l'endemá ja no la veia. Més xaies.

Per rematar els matins culturals vam anar al museu dels barcos, que devia tenir algun nom però ni idea. Aquell dia els problemes económics ja eren evidents. Mr. I ja no tenia més pasta o sigui que entre Mr. E i un servidor el vam haver de mantenir, enfonsant encara més les nostres economies. Heus ací un exemple de crisi económica en un entorn globalitzat. La confiança fa fástic.

El museu no està malament, hi havia molts mapes que mostraven la visió del món per allá al segle disset i divuit i és curiós com a mida que l'home anava descobrint territoris s'anaven configurant els mapes. també una mica freak perquè hi havia criatures mitológiques als mars i a on no se sabia lo que hi havia. Amb alguna cosa l'havien d'omplir. També hi havia evidentment maquetes de barcos, instruments de navegació i cálcul... molt guapo. I a fora hi havia una rèplica d'un velero bergantín de 40 canons per banda que es podia visitar tot. De les lliteres a les bodegues.

Per cert com sempre perdem la meitat de l'equip pel camí i ens hem d'esperar que Mr. F dongui el vist-i-blau per anar a dinar que el tio amb els barcos estava que no cagava.

Com que els calers escassejaven busquem un lloc económic. Intentem caçar a un que venia hotdogs pero no el trobem. Veig en un mexicá un menú que era carn+patates+amanida 9,50€ i dic cony pues mira un plat amb amanida no sta mal (pensant que l'amanida era un plat separat) i ho dic als altres. Els hi sembla bé i entrem. Només hi havia una taula dinant. Mal rollo. El cambrer de mexicá tenia lo mateix que jo d'holandés però parlava algo d'espanyol. Era el cambrer més irritant que he conegut. Li diem que som de Barcelona (per generalitzar) i diu "-ah! como los vasos!" ¬¬
Al final era el menú era un plat combinat, per lo que ens vam quedar amb gana i amb una cara tontos increíble.

A mitja tarda vam anar a fer un gofre per matar el cuc i a comprar els souvenirs per la familia, mentre feiem quatre fotos. Després tornem a l'alberg i per pasar el rato mentre el guia descansava decidim fer alguna birra. La primera encara bé, pero si seguim el sopar perilla. Vaig a la motxilla i trec un moneder i començo a treure totes les monedes. No eren ni les sis i haviem d'aguantar fins a les vuit. Amb sort fem una altra cervesa i uns nachos per picar. Continuem tarient monedes per no comprometre el sopar i encara en cau una tercera. Fi de la partida. Aconseguim arribar pagant cinc euros en monedes més petites de 2 euros. Em sento realitzat. Sóc un superviviente.

Per sopar repetim italià on les pizzes anaven a 6€ i estaven bé. En un esforç titánic Mr. E decideix consumir la maria que pensava tornar cap a casa. Amb aixó aconseguim pasar la nostra última nit en un coffeeshop.

Technorati tags: , ,

Enric ha dit...

Quina merda de comentari Kate i com cony saps k soc solter?